Els infants tenen moltes ganes de
poder comunicar-se i descobrir el món que els envolta. Des de l’escola
potenciem aquest interès, propi de l’etapa, creant contextos d’aprenentatge que
així ho fomentin.
L’infant té la necessitat de
comunicar-se i, a l’etapa d’Infantil, és on s’estableixen les estructures
pròpies de cada idioma. És per aquest motiu que l’escola aposta per introduir
l’anglès de forma significativa a les aules. Les mestres d’anglès entren a les
classes amb les tutores i planifiquen sessions conjuntes amb diferents
objectius.
A primera hora, a l’acollida, l’equip de mestres angleses rep
els nens i nenes per donar-los la benvinguda. Durant el dia es fan moltes
altres activitats en anglès: joc simbòlic, treball per projectes, racons,
ambients, hàbits, el Menjador, els passadissos, les sortides...
Tots aquests espais d’aprenentatge fomenten contextos i
situacions comunicatives diferents i mica en mica l’infant va incorporant
vocabulari i estructures per expressar el seu pensament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada