més fotos
Les sortides són un altre dels eixos
bàsics de l’aprenentatge. Per aquest motiu cal seleccionar aquelles propostes
que aporten qualitat i enriquiment a l’adquisició de coneixements, a l’assoliment
dels hàbits i dels valors.
L’equip de mestres s’impliquen en la seva tria, en el desenvolupament, en el
resultat i en l’avaluació.
Una visita fora de l’escola ha
d’estar relacionada amb els interessos de l’aula. Ha de propiciar la interacció
dels alumnes, ha de tenir un nivell de
contingut adient i ha de ser una proposta engrescadora per seguir treballant a
l’aula.
La mestra és qui condueix l’activitat
i aporta un plus, ja que és la que coneix millor els interessos i necessitats de
cada grup, els continguts a treballar i la posterior avaluació.
Un altre aspecte molt important és recordar els hàbits i les normes de convivència, així com els desplaçaments, que contribueixen a l’educació social i la viària.
Seguint aquests criteris, els nens i
nenes de les classes Contes i L’Estel han visitat el MNAC i han participat en l’activitat “So i color”,
relacionada amb l’art romànic.
A partir d’un titella, un joglar
anomenat Jeroni i que els ha fet de guia,
han descobert unes imatges i unes tècniques diferents. Han descobert els
animals fantàstics com el griu, i altres personatges amb una mirada molt
penetrant que els ha cridat l’atenció.
A partir d’ara, dins de l’aula
desenvoluparan la seva creativitat al llarg del projecte Fem d’artistes, que
tot just ha començat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada