dijous, 7 de març del 2019

EI4 visita el MNAC





                                                                                                                més fotos



Les sortides són un altre dels eixos bàsics de l’aprenentatge. Per aquest motiu cal seleccionar aquelles propostes que aporten qualitat i enriquiment a l’adquisició de coneixements, a l’assoliment dels hàbits  i dels valors.
L’equip de mestres  s’impliquen  en la seva tria, en el desenvolupament, en el resultat i en l’avaluació.
Una visita fora de l’escola ha d’estar relacionada amb els interessos de l’aula. Ha de propiciar la interacció dels alumnes,  ha de tenir un nivell de contingut adient i ha de ser una proposta engrescadora per seguir treballant a l’aula.
La mestra és qui condueix l’activitat i aporta un plus, ja que és la que  coneix millor els interessos i necessitats de cada grup, els continguts a treballar i la posterior avaluació.
Un altre aspecte molt important és  recordar els hàbits i les  normes de convivència, així com els  desplaçaments, que  contribueixen a l’educació social i la viària.
Seguint aquests criteris, els nens i nenes de les classes Contes i L’Estel han visitat el MNAC  i han participat en l’activitat “So i color”, relacionada amb l’art romànic.
A partir d’un titella, un joglar anomenat Jeroni i  que els ha fet de guia, han descobert unes imatges i unes tècniques diferents. Han descobert els animals fantàstics com el griu, i altres personatges amb una mirada molt penetrant que els ha cridat l’atenció.   
A partir d’ara, dins de l’aula desenvoluparan la seva creativitat al llarg del projecte Fem d’artistes, que tot just ha començat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada